مصاحبه آرشیو خبر ها
حالا پوگبا مسئولیت بیشتری دارد / می خواهیم اولین جام را به خانه ببریم

حالا پوگبا مسئولیت بیشتری دارد / می خواهیم اولین جام را به خانه ببریم

یوونتوس روز شنبه دیدار حساسی را برابر لازیو در سوپرکاپ ایتالیا خواهد داشت، دیداری که مطمئناً مهم ترین بازی بیانکونری پیش از شروع فصل جدید است .

ماسیمیلیانو آلگری امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی با لازیو شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد . سرمربی 47 ساله یوونتوس گفت :


" پوگبا شماره 10 را خواست و حالا مسئولیت بیشتری هم خواهد داشت، زیرا داشتن این شماره و پیراهن آسان نیست. آسان نیست زیرا شماره 10 را بزرگترین بازیکنان یوونتوس پوشیده اند "

نقل و انتقالات ؟

" الان حرف زدن در مورد نقل و انتقالات هیچ معنی ندارد "

" ما فقط باید به اولین هدف فصلمان تمرکز و فکر کنیم، ما در بُرهه حساسی هستیم زیرا تنها 20 روز است که آماده سازی را شروع کردیم "

بازیکنانی که از یووه رفته اند ..

" بازیکنان هم مانند مربی ها می روند و این انتخابی است که آن ها داشتند، در طول 4 فصل گذشته موفق به کسب افتخارات زیادی شده ایم و حالا از اول آغاز خواهیم کرد "

" وقتی که در فینال بازی می کنید فاصله بسیار کم است، در بازی فینال کوپا با لازیو تعادل زیادی بین ما و حریف بود "

" روز شنبه هم تعادل و برابری زیادی در بازی سوپر جام خوهد بود ، این یک فصل با سختی های زیاد خواهد بود برای رویارویی با اتفاقات بد و خوب "

وضعیت بارتزالی چگونه است ؟

" امروز بارتزالی با تیم تمرین خواهد کرد و سپس در مورد او تصمیم خواهیم گرفت، مهم ترین چیز این است که یک بازی و رقابت خوب باشد "

" ما باید به این فکر کنیم که این بازی ممکن است 120 دقیقه ای باشد ، به هر حال ما در شرایط خوبی از نظر بدنی هستیم "

وضعیت بازیکنان مصدوم ؟

" متاسفم که خدیرا ، موراتا و کیلینی نمی توانند بازی کنند . ما آرامش خودمان را حفظ می کنیم و تا زمانی که آن ها به شرایط مطلوب برگردند صبر می کنیم. بخوبی آماده شدیم و تلاش می کنیم که اولین هدف فصلمان را به خانه بیاوریم "

" بطور اجباری مجبور شدیم که از تاریخ بیستم تمریناتمان را شروع کنیم، زیرا بازی های ملی 16 ـُم تمام شده بود و باید دقت کرد که این بازیکنان ماشین نیستند ! "

دیبالا ؟

" باشگاه ما با آوردن جوانان با استعداد کار بسیار خوبی را انجام داده است . دیبالا مانند زاتزا و روگانی کیفیت بالایی دارد. مانژوکیچ یک استعداد اروپایی است و کومن هم می تواند بخوبی عمل کند. در مقابل چندین مهاجم قابل توجه و قابل اتکا و یورنته ای که در لحظات تعیین کننده مهم بوده است "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: